Blir alltid nervös när jag ska lyssna på en inspelning när jag sjunger, för tänk om det är totalt värdelöst eller jag har gjort rejäla tabbar. 
Den här gången kändes det inte bra efter konserten i söndags och därför var jag extra nervös för att trycka på play-knappen när jag fått videon i min mail. Men jag blev uppriktigt sagt förvånad för det jag hörde på inspelningen var inte alls det jag upplevde på konserten. Det lät ju nämligen faktiskt rätt bra! Jag var helt övertygad om att jag gjort ett riktigt kasst framträdande i söndags men inser nu när jag lyssnat att det gjorde jag ju inte alls! 
Mitt självförtroende och min självkänsla behöver bli bättre, jag vet bara inte hur! Jag har varit så duktig i över 40 år att tycka att jag är dålig och värdelös så hur ska jag kunna vända på det? 
Hur ska jag kunna se på mig själv och tycka att jag är bra? 

Kommentera

Publiceras ej