Började dagen med ett besök hos sjukgymnasten. Idag jobbade jag med att hitta mitt bäcken i sittande och känna hur det känns när jag sitter som jag brukar jämfört med hur det skulle kännas meden god hållning fast med ytterst lite muskelanspänning. Samt att jag blev guidad till att använda rätt muskler när jag tippar bäckenet och lutar mig framåt resp bakåt. Sedan gjorde vi liknande övningar för nacken, både sittande och stående. Målet vi strävar efter är en god hållning men utan spända muskler. Då lär sången bli ännu bättre!!!
Huvudvärken har accelererat under dagen och nu börjar jag även känna lite smärta, typ träningsvärk, i ländryggen. Sjukgymnasten sa till mig att jag kunde bli lite trött idag men inte kunde jag tro att jag skulle bli så här trött!!? På lunchen hoppade jag över maten och la mig istället på soffan i konferensrummet. Somnade och sov 30-40 minuter ungefär. Brukar inte sova middag precis...
Hoppas på en god natts sömn så jag vaknar utvilad imorgon!

Kommentera

Publiceras ej