Tänk om sjukvården inte hade klarat av att rädda mig den där dagen för snart 43 år sen. Den dagen när jag föddes, hjärtat hade stannat och jag andades inte.
Tänk, då hade jag sluppit allt det här! Och ni hade sluppit mig! Så mycket enklare och bättre det hade varit...

Nä, jag har ingen bra dag idag som ni kanske förstår. Är trött på att jag ingenting orkar! Igår var vi en sväng till Köpenhamn. Som vanligt är jag på helspänn när jag rör mig där det finns en himla massa människor. Mina känselspröt känner av allt som händer och sker. Enda gången jag kunde slappna av var när vi åt lunch för då hamnade vi lite undanskymt på restaurangen.
Men efter en sån dag så måste jag vila mig minst en dag! Så idag har jag gjort absolut ingenting! Kollat på film och en tv-serie (tack för Viaplay!)
Ätit en del godis för jag tyckte synd om mig själv ett tag...men jag åt inte så mycket som jag brukade göra!

Imorgon känner jag pressen på mig att ta mig samman och göra nåt här hemma...

Kommentera

Publiceras ej