Jympa och sånglektion efter jobbet idag! Kände mig uppe i varv på jobbet idag. Hade svårt att sitta still men det var inte ångesten som gjorde sig påmind. Istället försökte jag hålla igång så att tankarna skulle hålla sig borta. Distraherade mig med jobb kan man väl säga. 
Sen var det jympadags och därefter snabbt iväg till sånglektion. Väl hemma så kraschade jag så fort jag hade fått lite mat i magen. Just nu känns det som om mina muskler reagerar med en viss fördröjning, ungefär som när man har åkt på en rejäl influensa med muskelvärk och feber. Alla (alla och lite till...) spänningarna som jag byggde upp i kroppen under dagen är helt bortblåsta! Har redan slumrat till i soffan framför teve'n men jag är så himla trött fortfarande så hoppas verkligen på en hel natts sömn! 
Jag orkar inte ens tänka så de där funderingarna kommer förhoppningsvis inte fram och förstör natten för mig. Drömmar kan ju ställa till det och dom kan man ju inte styra över även om man skulle vilja!!

Kommentera

Publiceras ej