Så underbart skönt att vara fri från ångesten en hel dag!! 
Jag tror att det kan ha att göra med att jag åkte till Köpenhamn med en vän igår (fredag) och gick runt där hela dagen. Hade sovit dåligt, dvs vaknat flera gånger under natten, så gick verkligen runt på ren vilja!! Sen att jag drack ett par öl kanske också hade nån liten inverkan... 😉
Men idag när jag vaknade så insåg jag att jag hade sovit ca 8 timmar. Inget minne av att jag vaknat och kollat på klockan. Och, det bästa av allt, jag kände ingen ångest när jag vaknade!! Har inte känt nån ångest på hela dagen trots att vi varit på födelsedagsfest hos vänner i Sösdala. Brukar inte känna så många som är bjudna till dom men samtidigt så är det inte så många heller. Vi var totalt 9 vuxna. Alldeles lagom stort för mig när jag mår som jag gör nu. 

Men det är så underbart att ha fått en hel dag fri från ångest!! Och blir det bara en dag så är det så det är! 

Kommentera

Publiceras ej