Haft flera usla nätter den här veckan. Igår kväll gav jag upp och tog en sömntablett. Kan ju kvitta om jag är seg i huvudet pga för lite sömn eller pga tabletten, eller hur?! Men tabletten hänger bara i på förmiddagen dagen efter så det känns helt klart bäst. Har tagit en tablett även idag. Behöver få sova!
Täcket fungerar bra men jag tar tydligen av det i sömnen då det blir ganska varmt. Och då vaknar jag givetvis...

Det som händer är att tankarna virvlar runt i huvudet när jag vaknar och då blir det ganska svårt att somna om. Har även haft problem nån kväll med att somna överhuvudtaget men nu är jag så himla trött så det är inget stort problem.

Det jag tänker mest på just nu är om jag verkligen ska våga testa in till kören som Göteborgs symfoniker ska starta. Är det ens lönt att försöka?! Har jag ens en liten chans?! Enligt min sånglärare så har jag en hyfsat bra chans men mina hjärnspöken säger nåt helt annat.
Just nu så säger dom att jag är värdelös på det mesta, inkl att sjunga...

Kommentera

Publiceras ej