Har inte skrivit på ett tag. Det har varit rent ut sagt för jävligt på jobb så jag har i princip stupat direkt efter jag kommit hem. Och nu har min semester börjat och luften gick ur mig totalt. Jag har kämpat som en dåre för att jag inte skulle klappa igenom innan eftersom vi är så få i tjänst. Iofs kanske det medför till att jag sovit bort en stor del av helgen. Har skickat iväg ett mail till chefen om att jag kommer att sjukskriva mig några dagar nästa vecka.

Imorgon ska jag äntligen träffa terapeuten igen! Känns som en hel evighet sen och senaste tillfället var jag på gång och började kunna sätta egna ord på vad jag varit med om, vissa händelser som etsat Det går väl iofsskick så att jag orkar göra det imorgon. Jag är ju helt totalt slut!!
Jaja, mötet blir vad jag vill att det ska bli. Det är jag som styr...

Idag försökte jag rita ner en bild som fastnat i mina tankar. Blev väl inte så bra men samtidigt så hade jag inget bra betyg i Bild heller...

Det går väl iofs att se vad det föreställer... Det är en bild som jag har inne i mitt huvud. Jag ser min morfar och mig fast ovanifrån. Jag har flytt från min kropp! Det känns konstigt men tydligen kan det hända...
Ber om ursäkt om någon tar illa upp av bilden! Och som sagt, jag är ingen höjdare på att rita.

Kommentera

Publiceras ej