Att bli helt inkompetensförklarad tar rätt hårt, ffa när man håller på att jobba med sig själv och försöka se allt bra som man gör.
Kan väl inte säga att jag hade en vidare bra start på den här veckan... Måtte den bara bli bättre.

Jag har hunnit fundera på om jag valt rätt yrke. Är det så att hon som tyckte jag var inkompetent har rätt? Tankarna som säger att jag är värdelös fick ju ny fart och styrka idag. Det känns tufft att resa mig igen. Jag vet ju att hon finns där och hon kommer alldeles säkert ha fler åsikter om mitt arbetssätt och mina bedömningar!
Jag vet också att det inte bara är mot mig som hon är så här utan det är alla som kommer i hennes väg. Måste vara trist att vara så bitter så man känner att man måste bete sig på det sättet.

Det känns dock extra tufft när det nu kom mitt i allt det andra! Mitt skal är ju liksom redan halvvägs nere och hon kom in under skinnet på mig direkt. Lite arg på mig själv för att jag tillät henne göra det!

Jag försöker intala mig att jag är bra men just nu känns det mest som ett enda stort skämt!

Kommentera

Publiceras ej