Mammas födelsedag imorgon...
Vill bara ha det överstökat. Min sambo ska på nån bilutställning i Blekinge så jag blir ensam. Då blir det oftast nån extra gliring för att trycka till mig lite. Min vikt är oftast det mest intressanta för henne, att påminna mig om alla gånger jag misslyckats...
Och jag är extra skör just nu om precis det ämnet då detta var en sak som jag och min sjukgymnast pratade om. Men tanken är ju där att hon ska kunna guida mig igenom och få en beteendeförändring och då måste hon ju få veta historien bakom och även alla min misslyckanden...
Morsan vet ju inte vad jag gör och jag vill inte heller säga nåt för då blir jag väl kallad psykiskt sjuk eller nåt...
Jag önskar så att det redan var söndag...

Har anmält mig till en brevkurs för att lära mig teckna!! Och imorgon tänkte jag unna mig ett fint set med blyertspennor! Allt för att ta mig igenom dagen.

Kommentera

Publiceras ej