Var ju lite rädd för att gå till jobbet idag då jag visste att jag skulle få frågor om hur det var med mig. Nu är jag riktigt super-förkyld så det blev en del frågor men de flesta trodde nog att jag var på bättringsvägen. Tydligen hade jag varit hemma förra veckan pga pollenallergi, fick jag veta. Konstigt hur rykten kan uppstå. Har inte nämnt det överhuvudtaget men jag spann snabbt vidare på det genom att säga "ja kombon av pollenallergi och en rejäl förkylning kan få de flesta att däcka". Jag sa inte att jag hade haft det... 

Just nu längtar jag tills att arbetsterapeuten hör av sig och meddelar att mitt täcke och väst har kommit! Jag är verkligen i behov av ett tyngre täcke samt att jag vill testa västen. Märker att jag har fått lite mer myrkrypningar, ffa i benen men även i armarna. Jag vet att det är en biverkning av medicinen men än så länge lyckas jag komma till ro och somna iaf. Myrkrypningarna triggar min ångest, eller kan det vara tvärtom, att ångesten framkallar en rastlöshet som ter sig som myrkrypningar eller restless leg syndrome?! Kanske en kombination? Tror jag ska boka en tid med min läkare på vårdcentralen. Är ett tag sen som vi träffades nu. 

1 kommentarer

Anonym

30 Mar 2016 06:35

Fantastiskt med rykten. Kramiz

Kommentera

Publiceras ej