Jaha, när jag nu släppte greppet om mig själv, lyssnade på min kropp så blev jag sjuk! Genomförkyld!! Känns lite som min kropp säger "jag behöver vila ännu mer" men imorgon blir det jobb! Ändå känns det lite perfekt för då kanske det inte är någon som frågar alldeles för mycket om varför jag varit borta förra veckan. Influensa kan ju verkligen sätta sina spår väldigt länge... Bara jag nu orkar jobba imorgon. Ska hålla i utbildning hela eftermiddagen så ska inte flänga runt så väldigt mycket imorgon. 

Om en vecka ska jag träffa min terapeut igen. Ska försöka berätta för henne varför morfars kompis framkallar sådana jobbiga känslor så att jag låser och blockerar mig helt. Har berättat för en vän för ett tag sen så jag vet att jag kan. Ska bara försöka låta bli att pressa mig själv hos henne bara för att jag tycker att jag måste berätta. Inte så lätt när man sitter där...

Kommentera

Publiceras ej