Ja, rubriken sammanfattar min vecka bra!
En ökad oro och ångest de senaste dagarna men det kopplar jag till den nya medicinen. Så även den enorma huvudvärken jag haft i några dagar nu.

Tankarna idag har iaf varit mest positiva. Den ena kören jag är med i sjöng idag i kyrkan! Och jag kände mig faktiskt nöjd med vad jag presterade! Visst, det finns en liten röst inne i mitt huvud som försöker skrika nånting helt annat men den skriker väldigt tyst idag! Nästan så jag kan se mitt monster med munkavel på... intressant faktiskt!!

Så här på kvällskvisten, nu när det börjar dra ihop sig till läggdags så börjar tankarna på morgondagen komma. Tänk att för några år sedan kunde jag oroa mig för saker nästan flera veckor innan det var dags och nu kommer inte oron förrän dagen innan!
Imorgon börjar jag dagen med att träffa min terapeut! Och jag funderar på om jag ska våga berätta varför mina händer är "destruktiva" som hon uttryckte det förra gången. Jag vet ju att jag mår så himla mycket bättre när jag väl fått sagt det men det känns så fruktansvärt skämmigt för detta är nånting som jag gör mot mig själv, ingen annan utan jag själv!
Mitt eget fel??!

Kommentera

Publiceras ej