Det enda jag vill är att må bra! Att slippa den här förbaskade ångesten! Tänk om det hade funnits nån quick-fix!?
Eller kanske att det kunde finnas en möjlighet att vrida tillbaks tiden så att jag kunde gjort nåt annat val förra sommaren...

Fast sedan så kommer tankarna på att jag verkligen har gjort rätt val och att jag faktiskt har kommit en väldigt bra bit på vägen. Och då mår jag genast bättre.

Mardrömmar har jag ibland. Senast var för några nätter sen. Svårt att somna natten efter och jag vill helst inte ta några sömntabletter då jag känner mig som en zombie dagen efter. Hjärnan arbetar ju för fullt när man sover och tar jag piller så sover jag visserligen bättre men jag drömmer inte heller! Och drömmarna är väl då jag bearbetar allt eller!? Senaste mardrömmen så mixade hjärnan ihop min sjukgymnast och min morfar... ingen bra kombo får jag säga! Ska bli intressant att se om det kommer att påverka mig på fredag hos sjukgymnasten!

Jag har verkligen försökt de senaste dagarna att sänka mina prestationskrav på mig själv! Väldigt kämpigt måste jag säga... "ingenting är så bra så att det inte går att göra bättre" kanske dags att lämna det "ordspråket" bakom mig!?

Kommentera

Publiceras ej