April kommer verkligen att innehålla mycket spännande och kanske händer det en del som kommer få mig att ställas inför omvälvande beslut! 

Redan på tisdag morgon ska jag andra intervjun på jobbet jag sökt. Denna gången ska jag ha referenser samt löneanspråk med mig. Tänker också att jag ska berätta om vad jag brottas med på det privata planet just för att de inte ska få höra det via andra. Men tror inte att jag kommer att klara av att göra det inför hela ledningsgruppen så hoppas soc.chefen går med på ett privat samtal. 

På tisdag eftermiddag har jag ett första möte med en psykolog med KBT-inriktning! På första försöket hittade jag en som inte har nån lång väntelista. Sen får jag väl hoppas på att det inte beror på att hon inte är så bra... 

Tisdagen avslutas sedan med stödgruppen! Jag lär väl somna tidigt på tisdag 😄😉

Senare i april har jag provsjungningar, dels på skolan men även i en ny kör. 
Skolan har jag bestämt mig för att jag ska sjunga oavsett hur det blir med jobbet. Jag behöver ju inte tacka ja till studieplatsen. Däremot så får jag sjunga inför en "jury" och få den möjligheten att öva mig.

Och så har jag ett sånguppdrag! Att sjunga vårsånger i samband med en andakt.

Kommer att bli en spännande vår!

Kommentera

Publiceras ej