Har en intensiv tisdag framför mig! 

Börjar med anställningsintervju direkt kl 8. Troligen har dom bestämt sig för mig då jag även ska lämna ett löneanspråk men jag ska ju även berätta om det som händer i mitt liv just nu. Det påverkar ju mitt arbete som det är just nu men kanske om jag slipper splittra mig själv så kan det ju vara så att jag kommer att må bättre. Men vem vet?! Bäst att berätta så jag inte får det i nacken sen att det är något jag undanhållit. Dock tänker jag inte lägga allt på bordet utan ska försöka vara väldigt måttlig. Behöver ju faktiskt inte berätta vad jag varit med om, bara att jag håller på att arbeta med mig själv och att jag har koll på det men ibland slår ångesten och tröttheten ner mig totalt. 

Men intervjun är ju liksom bara starten på dagen. Kl 15 ska jag träffa en ny psykolog och påbörja en serie KBT-behandlingar. Så då får jag väl också berätta en del av min bakgrund...

Och kl 17.30, slutligen, är det stödgruppen. Då får jag garanterat prata om min uppväxt! Och lyssna på andras, även om jag verkligen ska försöka att bara ta ansvar för mig själv och orkar jag inte lyssna så tänker jag inte göra det heller! Ämnet för kvällen är ensamhet och för mig som är rädd för att bli lämnad så blir det nog riktigt tufft, om jag känner att jag vill ta upp det. 

Kommentera

Publiceras ej