Andra gången idag med Bowenterapi. 

Känns fortfarande konstigt att så lite beröring kan ge både träningsvärk och ett känslomässigt kaos inombords. 
Idag köpte jag även nåt som heter Bachs blomessenser. Går ut på att essenser av blommor påverkar våra kroppar på olika sätt. De jag fick testades fram via ett kinesiologiskt test. Jag är lika förvånad varje gång när det gäller det här med energiströmmarna som vi alla har inombords, att de faktiskt kan tala om för någon vad det är som min kropp behöver. 
Fick droppar med mig hem som räcker tre veckor. Ska bli intressant faktiskt. Kommer att skriva i ett annat inlägg om vilka essenser jag fick och hur de ska påverka mig. 

Jag var lite förberedd idag på hur det skulle kännas, både under men framförallt efteråt. Men jag envisas fortfarande med att jag inte vågar släppa kontrollen. Jag känner hur känslorna finns där och behöver komma ut men jag kan inte gråta... som vanligt tar det några gånger när jag träffar en ny person att jag vågar lita på henne så pass att jag kan släppa lite på kontrollen...
Det är faktiskt skitjobbigt! Jag vill ju gråta men jag kan inte... inte förrän jag satte mig i bilen och skruvade upp radion. Då kom tårarna! Fick t.o.m stanna på ett ställe för att samla ihop mig något lite.

Kommentera

Publiceras ej