Idag gjorde jag en sak som jag knappt fattar att jag hade mod till!! 

Min psykolog hade ju rekommenderat mig att söka en sexolog. Och idag hade jag modet att ringa till en sexualterapimottagning och sätta upp mig på väntelistan! Ska höra av mig igen om tre månader då det är jag själv som styr när jag vill kontakta dom och inte tvärtom, vilket jag tycker är bra. 
Men jag fattar det knappt, att jag gjorde det! 

Imorgon är det dags för Bowenterapi igen. 
Så som det känns idag så kommer tårarna att trilla imorgon. Kanske jag t.o.m orkar prata om det med henne. Hon säger att hon lyssnar oavsett vad jag berättar och finns där för mig men jag känner också att jag inte vågar då det jag har i min ryggsäck inte är lättsmält precis... 

1 kommentarer

Anonym

29 Aug 2017 19:27

Kramiz

Kommentera

Publiceras ej