Just nu känns det som om tiden bara springer iväg och jag står sidan om som nån åskådare. 
Förra veckan jobbade jag två timmar/dag. Fick inte gjort mycket för när jag kom till jobb så fick jag omprioritera för det hade givetvis dykt upp nåt annat under de timmar jag inte varit där. Idag börjar jag jobba 50%, 4 timmar varje dag, och nu ska jag väl hinna med det som jag hade planerat att göra förra veckan!? Inser att jag inte lär hinna allt jag har tänkt mig... bara jag inte går under i ett försök att försöka göra allt...

Det händer en massa roligheter också i mitt liv  just nu. Julkonserter och andra uppträden. Jag har så mycket att se fram emot just nu. 

Min uppväxt och barndom kan jag inte göra så mycket åt men jag jobbar hårt med att inte låta den påverka mitt nuvarande liv. Jag ska leva det liv som jag vill och som är ämnat åt mig! För var dag som går känner jag mig starkare och kan se på mina minnen utan att bli påverkad så mycket. Istället känner jag en stor sorg inom mig som bara väntar på att få komma ut. Kanske jag snart kan släppa på den kontrollen och gråta så att allt som behöver komma ut får komma ut.

1 kommentarer

Anonym

04 Dec 2017 16:44

Var rädd om dig. Det du inte fixar idag tar du imorgon el någon annan dag.kramiz

Kommentera

Publiceras ej