Nyårsafton imorgon.... 
kan inte låta bli att fundera på hur snygg jag hade kunnat vara om jag hade kunnat sminka mig. Har aldrig gjort det nånsin! Enligt morsan var det bara ett "jäkla onödigt skit" och jag var väl heller inte intresserad. Mest intresserad av att vara morsan till lags så jag kunde slippa nån ev bestraffning. 
Men nu känner jag att jag verkligen skulle vilja! Därför tänkte jag först ställa frågan här till mina vänner som läser detta om nån av er möjligtvis skulle kunna lära ut lite till mig? Har kollat runt på salinger bl a i Malmö/Lund och det finns ju även den möjligheten men det känns så himla pinsamt att berätta att jag ingenting kan...
I mars börjar jag ett nytt jobb och hade det kunnat gå att nån av er skulle kunna lära mig eller rent av vara ett stöd till mig när jag går till en salong i typ februari så hade jag blivit riktigt glad! Ett nytt jobb och även en "ny" jag eller rättare sagt den riktiga jag som det var meningen att jag skulle vara. 
Hör gärna av dig till mig via kommentar, meddelande etc om du känner att du kan och vill. Jag är medveten om att detta kan innebära att jag får resa nånstans men det gör jag gärna! 

Kommentera

Publiceras ej