Önskar så innerligt att få mer ork igen! Mer ork till att sköta hemmet, mer ork att träna och inte bara däcka i soffan efter en arbetsdag. 


Det känns lite mer hoppfullt idag då jag bestämt med en vän att vi ska träna tillsammans på lördag. Samtidigt så skriker de negativa tankarna inne i huvudet på mig "du kommer inte orka", "avboka", "säg du är sjuk". De känns väldigt hånfulla också "vad tusan har du på ett cirkelgym-pass att göra, du kommer inte orka nånting!" 

Realisten i mig vet att jag definitivt inte kommer att orka de vikterna jag körde för ett drygt år sen men om jag nu bara får en plats på lördagens pass och jag tar mig dit så känns det som en vinst! Det jag sedan presterar på passet kommer bara att vara en bonus. 
Men som vanligt lär jag väl pressa mig att prestera enligt vad jag gjort förut och då vet jag vilka tankar som kommer få överhanden... 
Realisten får inte så stort utrymme..,

Kommentera

Publiceras ej