Ingen rolig dag idag alls!!

Dagen började med att min terapeut försov sig så det blev inget samtal för mig idag. 
Och på väg till jobbet så kan jag bara tänka på all den tid som bara gått till spillo och hur mycket som jag måste hinna göra. Den 27/2 ändras min tjänst något så då ska jag helst hunnit avsluta en del tills dess... ja, det blir väl till att börja kl 6 på morgnarna nästa vecka. Nu har jag iaf två semesterdagar och det är definitivt välbehövligt. 
En massa saker har bara irriterat mig på jobb idag. Jag får inte riktigt den arbetsro jag behöver utan störs hela tiden. Irriterad på folk, var nog otrevlig mot nån men bad om ursäkt efteråt. 
Eftermiddagen var jag på en nätverksträff och där känner jag mig bara frustrerad eftersom jag inte har utrymmet och möjligheterna att driva införandet av det nya arbetssättet på ett bra sätt. 
Tanken på att säga upp mig finns där ständigt just nu, men jag vet att det inte är särskilt bra att låta känslorna styra. Så en långhelg känns helt rätt just nu! Ladda batterierna och fundera på vad jag verkligen vill! Kanske är det dags att på allvar leta runt bland jobbannonserna. Hoppas ju iofs på att jag kommer in på sångutbildningen till hösten! Inträdesprov är i april så får skärpa till mig och öva ordentligt! 

Trots att det var körsång ikväll så känner jag mig fortfarande nere och ffa irriterad! Hade verkligen velat hålla mig för mig själv ikväll. Hade jag kunnat fika för mig själv utan att folk hade undrat varför så hade jag gjort det! Men idag hade jag inte ens orkat med frågorna heller. Därför blev det att jag satt med de andra och istället kämpade jag med att kväva alla känslorna som bubblade inom mig. Ignorerade lusten att gå därifrån... jag vet ju att det är bra för mig att sjunga! 

Kommentera

Publiceras ej