Idag har jag varit på en fest där alla ideella bjuds in. Ett 60-tal personer fanns där. Jag vilade i princip hela dagen just pga att jag skulle dit på eftermiddag/kväll. Nu, en timme efter att jag lämnade festen, är jag helt orkeslös. Har tagit mig in till sängen iaf men shit vad tungt kedjetäcket var att flytta undan. Hur ska jag ens orka lägga det över mig??!

En sån här fest med så mycket folk är bara så jobbigt så ni anar inte! Dels är det ju så att jag konstant jobbar med att hålla fasaden uppe, ingen ska märka att jag inte mår bra! Och sedan läser jag av allt folket! Jag har stenkoll på allt och alla, eller rättare sagt jag försöker! Lite svårt kan det ju vara med så mycket folk... Försöker få en plats vid ett bord där jag kan ha uppsikt och därför hatar jag bordsplacering! Men idag hamnade jag bra ändå. 

Jag försökte bjuda en del på mig själv, t ex var jag väldigt aktiv i musiktävlingen, men det tog på krafterna och jag fick gå ut en stund efteråt bara för att få lugn och ro i mitt huvud. 

Jag ska bli bättre på att visa att jag inte mår så bra vissa dagar, och inte bara hålla fasaden uppe konstant. Det bara dränerar mig på en massa energi! Men idag blev det så här och nåt annat hade jag inte ens kunnat tänka mig! 

Kommentera

Publiceras ej