Ibland känner jag mig riktigt peppad och tänker att "till helgen ska jag ner till stranden och bada!" Och sen helt plötsligt så får jag kalla fötter och känner mig helt värdelös och är helt övertygad om att jag kommer att bli utskrattad bara jag kommer ner till stranden. 

En del av mig vet att detta antagligen inte kommer att ske men så finns det den där lilla känslan i mig som faktiskt känner att det kan hända. Ni anar inte vad jag fått höra från folk i affärer, på gatan etc.... 😔😢
Att då utsätta mig för detta verkar ju helt absurt!! 
Samtidigt vet jag att det är en ytterst liten klick människor som är tvungna att kommentera andra människors utseende, iaf så att den andra personen hör det och troligen så finns inte dessa på stranden just när jag kommer vara där. Men risken finns. Är det värt den risken? 


Kommentera

Publiceras ej