Nåt har hänt! Jag känner mig annorlunda.

På ett bra sätt alltså! 
Jag känner mig stärkt i min självkänsla och mitt självförtroende. 
Det känns som om jag vågar! 
Det känns nästan lite trist att vädret är så kasst för det är ju kallt i havet! Men jag har inte gett upp hoppet om att jag ska ha badat i havet innan sommaren är slut! Nån dag borde det väl för tusan vara varmt så man kan cykla ner dit! Kanske med en vän som stöd... om det skulle bli för mycket ångestframkallande....
Ångest är inte farligt, men det känns som att jag ska dö och det oavsett vad jag intalar mig själv eller ej. Men har jag då en person med mig som är lite lyhörd så tror jag att det ordnar sig. 

Jag känner mig väldigt positiv numera! Positiv till det mesta. Har kollat runt på nån folkhögskola till med musiklinje. Problemet är väl då att jag behöver veckopendla. Det är inte det enklaste även om vi inte har några barn. Jag har ju ändå ett aktivt liv och det är svårt att bara ge upp allt. Man har ju även vant sig vid en viss levnadsnivå och att då leva på studiebidrag igen, ja det känns snittyff

Kommentera

Publiceras ej