Söndagkväll och dags att samla ihop sig inför en ny arbetsvecka. 

Ska jag vara ärlig så vette tusan hur jag ska kunna hålla ihop i fyra veckor till. Men på nåt sätt så ska det gå! Det måste gå helt enkelt för sjukskrivning är definitivt inget tänkbart alternativ för mig! 

Ska försöka ha fullt fokus på mig själv efter jobb. Endast göra det som kroppen och knoppen vill. Hoppas att det kan hjälpa mig.

Jag ska också hitta nån dag då jag ska ta mig ner till stranden för första gången på 15 år! Bara jag kommer över min värsta ångest om min kropp...  




Ja, jag verkligen hatar min kropp! 

Den har svikit mig många gånger så varför ska jag inte hata den!? Känner mig fruktansvärt obekväm bara av att tänka på att jag ska vara på stranden i badkläder och att andra kan se mig!! Hur kan jag ändra på den känslan? Jag känner hur tårarna kommer bara av att jag tänker på detta och att jag egentligen vill lära mig att älska mig själv... 😢
Hur kan jag komma vidare!?

1 kommentarer

Anonym

09 Jul 2017 21:58

Du fixar stranden jag är med dig i tankarna kramiz

Kommentera

Publiceras ej