Idag blev en riktig skitdag. 

Vaknade med ångest (tjohoo! Not!) men då vi verkligen är få på jobbet så peppade jag mig själv så pass så att jag kom iväg. 
Tur var så hände det lite positivt på jobb iaf för annars hade jag nog grävt ner mig riktigt djupt när diakonen lämnade återbud pga sjukdom idag. Jag hade verkligen behövt det samtalet idag men så är det ibland...

Morsan fyllde år igår. Försökte verkligen att jag inte skulle känna mig förminskad hemma hos dom men oj vad det tog på krafterna. Tack och lov så höll hon sig med de andra gästerna och jag satt och pratade med mina kusiner. 
Jag kände mig väl inte helt värdelös när vi körde hem men väl imorse när jag vaknade. Hjärnan har väl bearbetat detta hela natten och antagligen har jag drömt nåt om det, nåt undermedvetet eller så har hjärnan själv hittat på nåt som inte alls hände... ja vem vet vad hjärnan sysslar med när man sover!? 

Nu hoppas jag på en lugn natt och att få vakna utan en klump av ångest i magen! 

Kommentera

Publiceras ej