Imorgon är det äntligen dags igen för mig att få massage! Det känns så längesen nu och det är det också. Flera månader sen. Var tvungen att avboka ett besök för en månad sen pga jobbet kom emellan. Men imorgon kan inget hindra mig från att tänka helt och hållet på mig själv! 

Om jag inte gör det så kanske allt blir värre och jag känner att en sjukskrivning kanske inte är alltför långt borta. 
Men nu handlar det om att hålla ihop 6 veckor och sedan är det 4 veckors semester. 

Kommer även att avsluta hos psykologen snart. Stödgruppen är redan slut. Betyder att jag kommer att kunna fokusera på mig själv ett tag, ta tag i min träning och inte vända ut och in på tankar och känslor. Även om jag lärt mig att det är ok att visa känslor!
Möjligtvis kommer stödgruppen igång igen till hösten i nån form. Vi får se vad RISE i Stockholm kan fixa till oss här nere i Skåne. 
Vi i stödgruppen har bestämt att vi ska träffas på onsdag och ha en lite picknick vid Torups slott. Jag har ännu inte bestämt mig hur jag ska göra. Vi ska höras imorgon via sms och det kan ju hända att allt ställs in pga vädret. 
Det är ju dock personer som jag berättat mina innersta tankar och känslor för. Finns inte många som vet det dom vet om mig. Så jag kan säkert vara trött och ledsen i deras sällskap. Känns skönt att kunna vara sig själv och inte sätta upp fasaden att allt är bra. 

Kommentera

Publiceras ej