Igår var nog första gången som jag kände av min ångest med rejäla fysiska symtom. Huvudvärk, muskelvärk, illamående, frossa och yrsel. Först trodde jag att jag var på väg att bli sjuk men efter att ha rannsakat mig själv så insåg jag att 4 timmars sömn/natt de senaste två nätterna var en stor del av problemet. Och efter att ha fått sova ut inatt så mår jag mycket bättre. Finns fortfarande en trötthet men inte så mycket av de andra symtomen. Ätit har jag varit väldigt dålig på, både igår och idag. Hoppas på aptit imorgon men det är inte ovanligt att jag får några dagar med matleda efter hetsätning. 


Imorgon gäller det att vara på topp!! Anställningsintervju på eftermiddagen. Då jag inte ska jobba imorgon heller så ska jag försöka ta igen ytterligare några timmars sömn men sedan blir det till att ladda! 

Kommentera

Publiceras ej