Ny vecka imorgon. Känns som en skitjobbig start då jag har möte med chefen samt chefens chef. Inte så att jag gjort nåt utan då jag har en del arbetsuppgifter som är övergripande så behöver jag få rett ut vad jag ska göra och prioritera! Inte så lätt att dela en tjänst mellan olika arbetsuppgifter....


Men redan imorgon, tidigt, så träffar jag min terapeut. Har mest fokus på eftermiddagens möte så morgonen kan gå lite hur som tänker jag. Får se vad jag vill prata om när jag kommer dit. Självmordstankar gör mig ju inte precis mer fokuserad inför eftermiddagen så får nog bli nåt annat. Kanske mitt tvång att tillfredsställa mig själv sexuellt med onani. Jag skäms så mycket över att prata om det så vet inte om jag är modig nog att ta upp det men det är en sak som jag tänkte på nu i helgen... Jag vet att det är naturligt men inte att göra det tvångsmässigt för att kunna slappna av. Minst en gång/dag...😳😔
Så nu vet ni en fruktansvärd generande hemlighet om mig...

Kommentera

Publiceras ej