Jaha, då var det en lite deppig dag idag igen. Inte lika nere i kängorna som igår. Igår orkade jag knappt ta mig ur sängen men kom ändå iväg till psykologen. Somnade nästan direkt när jag kom hem därifrån. Sov nästan 3 timmar. Fast natten hade varit väldigt rörig. Sov nog max 2 timmar i sträck. Så onsdagen var ingen bra dag alls.


Idag har det varit något bättre. Orkade iaf följa med sambon för att handla. De enda tankarna som rörde sig i mitt huvud var hur ful jag ser ut samt att jag konstant funderade på vad de som vi mötte på Coop, vad de tänker om mig, ful, hängig och fet typ! 
Till saken hör att jag fick en hemläxa från psykologen att vara snäll mot mig själv, att sätta mig själv först etc och jag ska sedan redovisa nästa gång vi träffas, 8 juni.
Vilken bra början!! 😳😔
Fast nu kan det väl bara bli bättre! 

Kommentera

Publiceras ej