Musikalaudition imorgon! Både sång och dans! Det känns som jag är långt utanför min "comfort zone" nu. Hur ska detta gå liksom? Kan jag dämpa ångesten så jag fixar detta? Iaf så jag kan somna ikväll? Rabblar sångtexten konstant i huvudet. Ska även framföra en monolog. Då ska jag helst kunna den texten också, utantill! 

Vad har jag gett mig in på? 
Tanken "lika bra jag inte kör dit imorgon för jag kommer ändå inte att lyckas" poppar upp lite då och då. Att jag är förkyld gör ju också att ett misslyckande känns närmare än att jag skulle lyckas. Jag lyckas ju ändå aldrig...känns det som...

Nä min hjärna behöver koppla av så får försöka med några mindfulness-övningar så kanske jag kan komma till ro och lyckas somna. Klockan ringer 7 imorgon och förkylningen gör att jag behöver varje timmes sömn som jag kan få.

Kommentera

Publiceras ej