Är inne i en period där jag drömmer väldigt mycket om händelser bakåt i tiden. När jag vaknar så känns det precis som det nyss hänt, inte för 35 år sen. Min kropp är inställd på försvar och det tar väldigt lång tid innan hjärnan har registrerat att det inte är nån fara här och nu så kroppen kan slappna av igen. Undra varför jag drömmer just om detta igen? Det är skitjobbigt! Ofta vaknar jag också av drömmarna. Kroppen minns hur förvirrande det kan vara. Dels att känna en skön, sexuellt upphetsande känsla samtidigt som alla varningssignalerna går igång och skriker "fly, detta är fel!" När jag vaknar så är jag mitt i denna förvirrande känsla. 

Tänk om man hade kunnat välja sina drömmar! 
Men varför drömmer jag om detta igen? Det är så längesen som jag pratade om dessa minnen med nån så varför just nu?! Jag vill ju bara glömma!!!

Kommentera

Publiceras ej