Igår hade jag äntligen tänkt att jag skulle få tummarna loss och komma igång med att träna igen. Jovisst..man säger ju att tanken var god, och det var den! Hade tänkt att gå på Core Soft! Kan det bli mycket bättre träning?! Fullt fokus på core-muskulaturen och dessutom soft som intensitet. Men, när klockan ringde 7 så var det som om nånting höll mig kvar i sängen. Somnade om och gick sedan upp 8.30. När passet börjar kl 9 så är det lönlöst att ens försöka. Och min kropp ville definitivt inte träna igår. Hur ska jag komma in i mitt träningsflow igen? Jag gillar ju att träna, det vet jag, men när min kropp bara säger att jag ska vila, hur ska jag då komma igen!? Lite jobbigt också att möta personer/ledare/motionärer/funktionärer som undrar var jag varit den senaste tiden...svårt att svara på det och det gör mig också lite avvaktande. Skit, också!! Jag känner mig usel och värdelös när jag inte orkar det jag vill! Vad är det för mening?! 



Kommentera

Publiceras ej