Pratade med morsan idag. Efter ett samtal med henne så brukar jag känna mig värdelös och allmänt dålig! Har visserligen blivit bättre då tipsen från psykologen har hjälpt mig. Men idag kunde jag inte stå emot hennes tjatande. Efteråt så hör jag hennes röst inne i mitt huvud som talar om för mig hur värdelös och usel som människa jag är. Det är hennes röst som jag alltid hör när tankarna på värdelöshet kommer. 


Men så tänkte jag att nu ska jag istället se vad jag har gjort! 


Jag har själv ritat ovanstående! Utan att ha gått på nån kurs. Tycker faktiskt att jag är hyfsad! 


Sedan sjunger jag också! Riktigt bra om jag får säga det själv... men då min tanke med den här bloggen är att vara anonym så blir det liiiite svårt för mig att dela nåt videoklipp med er. 

Men kontentan av detta blir att morsan har fel iaf!!! Även om rösten envist biter sig kvar inne i mitt huvud...

Kommentera

Publiceras ej