Ett telefonsamtal och sedan var jag tillbaks i mina gamla spår där jag tycker jag är fullständigt värdelös och finner inte nån större anledning till varför jag finns överhuvudtaget. Ett telefonsamtal med min mamma...


Egentligen ringde jag bara för att bestämma en dag när jag skulle kunna hjälpa dom med deras dator som är i behov av en förlängning av antivirusprogrammet. Men så ville jag ju bara berätta nåt fantastiskt som jag gjorde igår! Jag var på en musikalaudition! Vilken fantastiskt rolig dag men också väldigt jobbig. Jazzdans är definitivt inte min grej men sjunga, det kan jag! Och sjöng gjorde jag! Gjorde nog den bästa Gabriellas sång nånsin! Detta ville ju jag givetvis berätta, men det skulle jag inte gjort... för det var ju inte något trams att hålla på med! Totalt onödigt då det inte ger några pengar! Värdelöst helt enkelt!! Och värdelös kände jag mig sen...😔
Tur var så var det gudstjänst på eftermiddagen idag så jag kunde hämta lite kraft där men just nu känner jag mig väldigt nedslagen och undrar varför jag berättade överhuvudtaget....

Jag vet ju hur hon är och hon vet exakt vilka knappar hon ska trycka på. När hon sa att "det fattar du väl att dom inte vill ha en sån tjockis som du på scen" så klarade jag inte av att stå emot mer. 

Det värsta av allt, jag måste hem till dom på onsdag för att fixa datorn...

Kommentera

Publiceras ej