Två dagars inspiration tillsammans med mina nya kollegor. Inte precis en höjdare för mig men lika bra att ta tjuren vid hornen och köra på liksom. Var ju trött redan efter måndagens läkarbesök på psyk och inte blev det bättre med dessa två dagarna. Visserligen har det varit många skratt också och det är helt fantastiska kollegor som jag jobbar med men jag är ju alltid på "min vakt" och det kostar en väldigt massa energi. Att sova två nätter på hotell kräver också en massa av mig. Och hade inte ork att dra med mig mitt kedjetäcke.  Jag vill inte, efter bara en månad, berätta om min ångest... 
imorgon kommer jag jobba hemma istället. Kan sova ut ordentligt för det blir verkligen sent när jag kommer hem ikväll/natt... tåget är försenat och det dröjer ännu några timmar innan jag är hemma. Just nu räknar jag med att komma hem vid 23.30... kommer stupa direkt i säng....

Kommentera

Publiceras ej