Var en tuff helg då jag helst hade velat vara hemma och ensam men hade saker inbokat både lördag och söndag. 

På lördagen var vi hemma hos kompisar på glöggkväll och där var vi typ 25 personer. 
På söndagen var det dags för årets julspel i församlingen och jag var med kören och sjöng. 
Jag kände hur jag slöt mig, ffa på lördagen, och inte ville prata med nån egentligen. Allt blev bara skitjobbigt. Och jag skäms för att jag inte var trevligare och mer öppen, men jag vet inte hur jag ska kunna bli det. Kan säkert uppfattas som lite arrogant och snobbig men jag vette tusan hur jag ska göra!? 
På söndagen var jag nog mest trött efter lördagen men kände också hur jag ville hålla alla ifrån mig... jag är ju inte sån egentligen men när det blir för mycket så kan jag inte skärma av 

Kommentera

Publiceras ej