Då får jag se mig besegrad av årets influensa. Feber, ont i kroppen, irriterad i halsen samt en rejäl huvudvärk. Insjuknade igår och är väl egentligen inte så förvånad över att det blev just igår. I tisdags fick jag behandling hos min Bowen-terapeut på förmiddagen (ont i axlar och ffa skuldrorna) och på kvällen var det stödgrupp och där jag öppnade på "kranen" lite till. Verkar vara svårt att hålla emot nu när jag väl har börjat släppa ut mina känslor. Är ju dock inte riktigt van ännu på att det är riktiga känslostormar som kommer. Att gråta stilla och tyst hade ju varit lite enklare iaf, men så är det inte. Kanske inte så konstigt när 45 års instängda känslor ska komma ut. 
Iaf insjuknade jag efter detta. Inte så konstigt tänker jag och nu är jag ju tvingad till att vila vilket kroppen behöver. 

De gånger som jag tidigare haft influensa så får jag ffa ont i ryggen samt i lårmusklerna. I år skiljer det sig något. Jag har rejält ont i höfterna och bäckenet istället! Jag vet att känslor gärna sätter sig just på höfterna så kanske därför det flyttat på sig men att jag fortfarande har rejält ont och är öm efter ett dygns sjukdom är inte normalt för mig iaf. Men just nu känns inget normalt med allt som händer och sker i min kropp med känslor som stormar runt. 

Kommentera

Publiceras ej