Idag var det så dags för makeup-kurs! Som jag kanske berättade så hade jag gått på min magkänsla när jag valde ställe och det blev riktigt bra! Hon var ensam i butiken så då låste hon dörren för att kunna ägna sig åt oss. Jag kände mig väl omhändertagen, kanske pga att jag hade berättat att jag aldrig sminkat mig, inte ens testat som barn (påskkärring kan väl inte räknas??!) så jag fick en bra genomgång av allt i början och sen under hela tiden som hon arbetade. Jag hade ju en vän med som stöd och det var faktiskt bra att titta hur hon gjorde när hon sminkade henne, fick ju höra allt två gånger. Min vän tyckte också det var bra just att hon först fick se mig bli sminkad och sedan själv bli sminkad. 
Nu ska jag bara hitta modet och faktiskt börja sminka mig på morgonen! Jisses!!! 😳
Får se om modet sviker mig imorgon eller jag reder ut det efter morgonduschen...