Hatar de här intensiva drömperioderna jag har. Iofs om det hade varit lugna, trevliga drömmar så hade det kanske varit kul men det är ju knappast det...
Vaknar med ett ryck, svettig och hög hjärtfrekvens. Knappast kul att starta dagen på det viset. 
Men jag får väl acceptera det då det antagligen är hjärnans sätt att bearbeta allt som hänt, händer och vad jag är på väg till. Väntar fortfarande på svar om jag fått plats på Rise’s vinterläger. Hoppas få svar imorgon. 
Smink-kurs inbokad tillsammans med en god vän (så jag slipper vara själv men jag lär säkert känna mig dum som inte kan nånting) 
Medi-yogan är igång igen och det känns bra. 
Men det är ju klart att allt detta påverkar mig ju och hjärnan måste ju bearbeta detta när jag sover. Men varför i helskotta måste jag drömma om övergreppen???!!!!

Kommentera

Publiceras ej