Just nu så bubblar det av en massa positiva känslor inombords. Tänk att det går att må så här bra!? Det känns faktiskt riktigt gott att leva! Och jag gör en massa saker som jag aldrig gjort förut, iaf inte utan att det har tagit emot och jag har dömt mig själv att jag inte är värd något. Jag går i shorts dagligen (denna sommaren är väl tur att jag kan göra det för i jeans hade jag nog helt smält bort), använder linne ofta, kan mycket väl tänka mig gå klädd i klänning och jag t.o.m har handlat nya klänningar (Tradera så kanske inte helt nya men...), jag sminkar mig om jag ska iväg nånstans för nu i värmen så bara rinner det av ändå och antagligen det största av allt, jag känner mig kvinnlig!!! När gjorde jag det senast? Har jag nånsin gjort det tidigare egentligen? Eller det tog gubbjäveln bort från mig....

Jag känner mig som en ny människa!! Och livet känns just nu bara gott!!