Var på healing idag. Jobbigt men samtidigt väldigt skönt också. Svårt att förklara...
Inte lika jobbigt när hon masserade min ben den här gången. Dock blev det riktigt jobbigt när vi kom in på frågan om barn... jag som trodde jag hade stängt om de känslorna och accepterat att jag aldrig kommer bli kallad mamma av någon... men det är tydligen fortfarande ett rejält öppet sår för mig, kanske än mer när någon ställer frågan och jag befinner mig i en ganska utsatt situation som idag. Fortfarande är det svårt för mig att släppa ut alla känslorna och visa att jag är ledsen inför nån annan, även om det blivit något lättare iaf inför de jag har förtroende för och litar på... men iaf så gick jag därifrån mycket lättare (konstigt hur mycket lättare man känner sig efter att ha lättat på känslorna) och med en hel del att fundera på för det kanske ändå inte är så att dörren är helt stängd för mig ❤️

Kommentera

Publiceras ej