Fortfarande helt slut efter gårdagen. Vaknade iofs redan 3.30 också vilket bidrar till tröttheten också. Men igår kl 20.30 stupade jag raklång i sängen. Somnade inte förrän efter kl 22 men behövde vila och reflektera. 

Började dagen med att utmana mig själv med att ha shorts på mig på jobbet! Lite obekvämt några gånger under dagen men har faktiskt shorts även idag! Jag skulle nämligen till healern igår och hon hade bett mig ha shorts på eftersom hon ville kunna känna ordentligt på mina ben. Det blev så att jag fick massage av fötter och ben! Jag som verkligen hatar när någon tar på mina ben. Men vi kommer att fortsätta med detta tills jag är bekväm med att hon rör vid mina ben och fötter... 😳😱
Och återfå kopplingen mellan mina ben och resten av kroppen! Dags för mig att återta min egen kropp!! 

Efter detta var det träff i samtalsgruppen där vi följer boken Livsstegen - 12 steg till inre hälsa. Där handlade det om det fjärde steget, Självrannsakan. Fick en riktig jäkla ångest och fick inte ur mig orden som jag ville säga. Till sist gick det och jag kunde säga lite om vad jag skäms för hos mig själv. Tårarna rann samtidigt och jag försöker acceptera att det blev så...

Väl hemma så avslutar jag dagen med häckklippning! Så kanske inte så konstigt att jag stupade vid 20.30....

Kommentera

Publiceras ej