Då var det dags igen.... 
att vakna runt 3.15-3.30 är väldigt tröttsamt! 
Att somna om är svårt då tankarna bara far runt i huvudet och vill inte stilla sig. Det handlar om allt från ekonomin (för EMDR är inte billigt precis) till hur värdelös jag är! Skammen har lyfts fram i ljuset igen och den är inte så lätt att titta på. Jag undviker den helst men jag måste titta på den för att till sist kunna bli av med den helt. 

Det där med att undvika saker har jag varit väldigt duktig på under många år. Nu har jag en psykolog som inte tillåter mig att komma undan och det är exakt det jag behöver! Men det gör också att det blir väldigt tufft. 
Försöker komma igång med motionen igen. Cyklar och promenerar judt nu. Ska hitta några roliga jympapass i sommar så konditionen förbättras innan det är dags att leda igen. Några timmar i gymmet skadar inte heller. Ska bli roligt att komma tillbaks i ledarrollen! 

Nu ska jag försöka somna om igen! Kanske det går nu när jag försökt få ner mina tankar i skrift...

Kommentera

Publiceras ej