Har inte orkat skriva på några dagar. Har mått rejält dåligt och har bara försökt hitta mig själv och ta mig igenom timme efter timme, dag efter dag. 
Har pratat med min läkare och kommer bli remitterad till psykiatrimottagningen. Inte precis vad jag hade önskat om jag själv fått välja men när mina tankar är riktigt svarta vilket de varit ett tag nu så inser jag att jag inte har nåt val. Genast dyker en tanke upp, har mamma rätt? Jag är alltså psykiskt sjuk! Men jag försöker slå tanken ifrån mig och tänka positivt på det, att jag söker hjälp för det. 
Just nu mår jag sådär men jag jobbar iaf. Det får mig att tänka på annat. Timmen som det tar mig att köra till jobb försöker jag lyssna på radio, sjunga eller hitta nån bra pod att lyssna på så inte tankarna kommer på nåt dumt jag kan göra... 
Jag vill inte dö men just nu orkar jag knappt leva! Det gör så jäkla ont i mig när ångesten river upp allting. Känslorna är ett enda stort kaos. 

Kommentera

Publiceras ej