Jag var beredd på att det skulle kosta mig en massa energi att börja ett nytt jobb. Och det är precis vad som sker...
Svintrött och kämpar för att hålla mig vaken på kvällarna. Fattar inte att det krävs så här mycket... men jag ska väl fixa detta också. 
Känslorna åker berg och dalbana. Kanske beror det till viss del pga min trötthet. Har även fått mer ont i höfterna. I onsdagskväll blev smärtan från höfterna ännu mer intensiv och har haft svårt hitta en bra viloställning sen dess. Det känns som det kvittar liksom hur jag sitter eller ligger. Just smärtan från höfterna är jag inte riktigt van vid men kanske jag får vänja mig. Den smärtan verkar vara här för att stanna.... tyvärr... 😔 det sägs ju att känslor ofta sätter sig i höfterna. Jag har inte haft ont tidigare men nu när jag börjar släppa ut känslorna, då börjar det göra ont... 

En hel vecka har nu gått på mitt nya jobb. Känner mig välkomnad och en i gänget direkt. Ledningen känns också som de bryr sig om sina anställda och lyssnar på dom. Finns en fråga som dykt upp i huvudet, "varför har jag inte bytt jobb tidigare?" Försöker tänka att jag inte var riktigt mogen för att ta steget förrän nu och så blev jag ju faktiskt headhuntad också till detta. Känns extra roligt!! 

Kommentera

Publiceras ej