Har haft några väldigt bra dagar den här helgen. Började egentligen redan i fredags när illamåendet pga magkatarr äntligen gav med sig och jag faktiskt kunde äta utan att få ont. Igår var jag på en dag för ideella inom kyrkan. Handlade om våra olika sinnen och hur vi kan beröra dessa. Bra att ha med sig eftersom vi möter en hel del personer just i vår roll som ideella. Hemma igen på eftermiddagen så tror jag att vi fick tömt typ 10 flyttlådor tillsammans och nu är det inte mycket kvar att packa upp. Men nu ska vi tömma vardagsrummet för att förbereda inför lite renovering. Men det känns ändå skönt att få undan så mycket! 
Idag är det tacksägelsedagen. Sjöng med kyrkokören idag. Bara det gör mig glad. Och sedan har jag och sambon fått städat undan i uterummet och påbörjat arbetet inför vintern med att förbereda plats till alla krukor som ska ställas in i uterummet. 
Det har verkligen varit en rolig och produktiv helg. Och imorgon börjar jag på kursen i andlig healing! Ser framemot det med spänning!!

Det där med tacksägelsedagen.... Det finns verkligen så himla mycket att vara tacksam för. Men mest av allt så är jag tacksam för att jag överlevt allt jag varit med om och för att jag finns och lever idag! 

Kommentera

Publiceras ej