Idag har jag haft ett jäkligt jobbigt samtal. 
Började prata med min pappa. Sen med mamma. Och därefter satt vi och grät alla tre. Det var skönt att rensa luften. Samtidigt fick jag höra deras del av historien. Tydligen hade de båda hoppats och trott på att det inte skulle vara så som det var eftersom jag inte sagt något. Och jag undrade varför de inte hade frågat. Svaret jag fick var att de varit rädda för vad svaret skulle bli. Jag sa klart och tydligt att jag aldrig kan förlåta dom för att inte ha skyddat mig. Men sen är de mina föräldrar och jag älskar dom för det. Utan dom så hade jag aldrig funnits. 

Ja det finns mycket mer att berätta om men jag måste reflektera över allt själv först och hämta mig för detta var en urladdning som hette duga! 

2 kommentarer

Anonym

08 Jun 2019 13:46

Wow Christina vilket samtal❤️

[email protected]

08 Jun 2019 13:52

Så bra gjort. Precis vad som behövde göras.. Stolt och glad över dig. <3

Kommentera

Publiceras ej