Idag har det varit en ledsen och nedstämd dag. 
Tankarna fladdrar runt i huvudet men på nåt sätt så är det ändå jag som bestämmer! Har inte förlorat det greppet helt även om det varit en mindre bra dag idag. Känns skönt!! Kan det vara så att det verkligen är på väg att bli bättre?! 

Jag hoppas att du verkligen inte tog alldeles för illa upp med texten igår... Jag varnade innan men det är en stark text och fruktansvärd... Men det värsta är att jag skulle kunna skriva ännu mer och hemskare saker... 😔😱
Jag vill bara säga att du gärna får fråga mig när vi ses men kanske inte om det är i nåt större sällskap. Jag väljer själv om jag vill svara. 😉 
Men ibland känns det lättare att prata om det är nånting du vill fråga om. 
En del är pinsamt för mig min jag behöver prata om det. Har ju aldrig sagt nånting till nån levandes själ... 

Under många år hatade jag mig själv och ffa min kropp. Ätstörningar, överträning etc. Jag tror att jag har en liten aning om varför nu...
Och det är väldigt pinsamt... 😳
Får se om jag kan ta mig över den där gränsen...

Kommentera

Publiceras ej