Satt och kladdade i ett ritprogram på min platta idag. Helt plötsligt att jag ritat ner några av mina monster/spöken/troll som finns inne i mitt huvud. Ganska lustigt att titta på dom och dom förlorar faktiskt lite av sin kraft också!

Börjar med det monstret som tycker att jag är värdelös, dum, ful, korkad och kan absolut ingenting! Han är oftast ganska arg och skriker högre och högre när jag försöker ignorera honom.

Nästa monster är det som tycker att jag ska stoppa i mig en himla massa onyttigheter (och ibland spy upp det igen). Han blir nöjdare ju mer jag skadar mig själv men i grunden är han en väldigt ledsen figur.

Och sen finns det ju då en "Christina" därinne också. En väldigt rädd, ensam och ledsen liten flicka som inte vågar nånting.

Jag ber om ursäkt för mina undermåliga talanger vad gäller rita...
Men jag tror ändå att ni kan se vad det är för något!

Nu väntar sängen på mig. Träffade terapeuten idag och är helt slut. Behöver vila och bearbeta...

1 kommentarer

Anonym

22 Aug 2016 22:48

Kramiz

Kommentera

Publiceras ej